Mandagstema

Lidelse

Det er vår, sola skinner og det er fuglesang over alt. Trekkfuglene er kommet tilbake og Vipa synger sin karakteristiske sang.
Det er deilig at våren er kommet. Mesteparten av snøen har forsvunnet og vårblomstene begynner å strekke seg mot solen.


Det har ikke kroppen min gjort de seneste årene. Pms’en har herjet og jeg har bare tenkt at sånn må det være. Men nå synes jeg det er blitt værre det siste halvåret. Og noe måtte jeg prøve å finne på.Så jeg tenkte at jeg skulle prøve ut nattlysolje først.Kjøpte bare den billigste de hadde på helsekosten. 149 for en boks.

Og du verden for en positiv effekt det gjør med to tabeletter om dagen.Det er som å komme fra helvete til himmelen. Håper bare at der fortsetter på denne måten fremover, og at de rundt meg merker forskjell.

9 thoughts on “Mandagstema

  1. Jag har hört många som säger att Jättenattljusolja hjälper mot PMS. Har tabletterna börjat hjälpa dig, så gör dom nog det i fortsättningen också!

  2. Huff, ikke kjekt med slike plager. Men jeg er glad du har funnet noe som hjelper. Hvordan artet det seg for deg?
    Kan dette hjelpe for flere ting??

  3. Jeg har prøvet det samme for mange år siden. Jeg læste en bog om kæmpenatlysolie i England (evening primrose oil) og begyndte at tage to om dagen. De gjorde en kæmpe forskel – og de har hjulpet mig lige siden. De er også gode til en lang række andre lidelser i øvrigt…

    Godt, at du fandt dem!🙂

Legg igjen en kommentar

