På onsdagen

kom endelig globetrotteren hjem.

Etter fire måneder på «loffen» i Thailand og India, kom endelig globetrotteren hjem igjen. Det er godt å ha henne hjemme, og ikke så vanvittig langt unna. Det har vært noen telefoner som har gjort meg bekymret, mer enn jeg tør innrømme for meg selv. Og det har vært noen avisoverskrifter som har fått meg til å gripe telefonen, bare for å høre at hun svarer i den andre enden. Men stort sett har det gått veldig greit. De har vært fornuftige, og har fått en drøm av minner som de kan ta med seg videre i livet. Men kjenner det på hele meg, at jeg synes det er deilig å ha henne hjemme igjen.

2 thoughts on “På onsdagen

  1. Skønner godt at det var deilig å få henne hjem, ja ! Men tenk for en oppleveles: 4 mnd fullstappet av minner og opplevelser de aldri vil glemme. Hilsen en stor fan av Thailand 🙂

Legg igjen en kommentar

