ABC runde 3-I

Hver torsdag kveld blir det lagt ut en ny bokstav på bloggen her. Ønsker du å delta, står du fritt til å vise frem bilder og skrive noen ord om ting du forbinder med ukens bokstav. Bilder og tekst må ha noen med den aktuelle ukens bokstav å gjøre. Hvor mange bilder eller hvor mye tekst du publiserer på egen blogg er opp til deg selv. Bildene skal være dine egne eller du har fått venner/familie sin tillatelse til å låne dem.

Jeg ser at jeg ikke klarer å kommentere så mye i denne omgangen, men skal prøve å komme meg rundt på alle bloggene! Har begynt på lederkurs, og jobber mye nå, så jeg rekker desverre ikke over alt. Denne helgen bærer det avgårde på sykkeltur ti Skagen🙂 Ha en flott helg alle sammen.
Bokstaven er I

Min I står for insekt, og deres forunderlige verden. Her fikk jeg fanget naturens gang, der en edderkopp har tatt sitt bytte.

15 thoughts on “ABC runde 3-I

  1. Godt billede! Det er jo ikke alle insekter, man er vild med. Faktisk kan jeg godt unde edderkopperne at spise sig mætte i insekter!🙂

  2. Kjære deg, ikke føl noe bloggrunde press. Man har mye å gjøre utenom i perioder også og kan umulg rekke over alle.

    Det er jo naturens gang dette du viser. Noe død – andres brød… Tøft bilde!!

  3. Der var du på rett plass til rett tid – godt fanga!
    Insekt er både til nytte og irritasjon, her i huset har vi hatt maurinvasjon, men heldigvis ser det no ut som vi har klart å jage dei på dør:)

  4. Hos oss er edderkopper og insekter nærmest som hellige å regne. Vi vet da hvilken nytte de gjør, og det skal vi slettes ikke kimse av. Gode renovatører er de aller fleste, men de som bringer oss sykdommer, ja, de kan vi jo sørge for å overvinne.

    Ha en hyggelig helg;-)

Legg igjen en kommentar

