Nydelig

og oppfriskende

Det var en koselig overraskelse å komme på jobben idag. «Noen» hadde plantet masse krukker med de nydligste sommerblomstene. De sto nærmest å strålte mot meg når jeg ankom som førstemann idag. Det var en skikkelig vitamin innsprøytning som gjorde dagen min. Det gjør jo heller ingenting at været har vært varmt og godt i tillegg.

Når jeg kom hjem, gjorde jeg noe som jeg hadde store planer om å rekke igår. Men besøk lagde en stopper for mine planer. Etter jeg hadde gått tur med Pjusken, dro jeg frem balje og fotsalt, og satte meg ned med beina i vann. Nå er det «baby»føtter igjen. Det er deilig, og målet mitt er å få gjort dette en gang i uken denne sommeren. Det skal jeg jammen klare!

One thought on “Nydelig

  1. Hallais!
    Ja du har samme paviljong som meg? He-he. Ja kjekk den.
    Åh jeg skulle også virkelig ha stelt føttene mine. Er ikke noe flink til å huske på det der.
    Når jeg bodde i Italia var det så billig og greit, så jeg gjorde det alltid der.
    Takk for tipset!

Legg igjen en kommentar

