ABC runde 3-O

Min O idag er for oppskrifter, orden og organisering

som må organiseres og ordnes. Det er blitt endel som er samlet på opp igjennom årene. Det jeg har samlet er mest oppskrifter på heklemønstre, litt hobbyideer og noe strikk som jeg har tatt vare på fra ukeblader. Jeg holder på å fylle opp min 19 perm, og mye har jeg heklet opp igjennom av mønstrene. Men det sier seg selv at jeg ikke har vært igjennom alt. Nå når jeg har samlet så lenge, blir det liksom ikke at en stopper med å rive ut fra ukebladene, så samlingen blir nok større etterhvert.

For dere som fortsatt har ferie, nyt den, og alle andre også🙂

4 thoughts on “ABC runde 3-O

  1. En enkel, nesten flau, kommentar:
    Du har sandelig orden i sysakene.

    Kjempebra innlegg.

    btw. Har hatt sterk forkjølelse siden sist lørdag, derfor ingen kommentar før nå;)

  2. Å, jeg som hadde system på alt før i tiden! Jeg hadde slike plastikkesker med etikketer utenpå eller kassetter til blader og papirer osv… men så skjedde det noe… aner ikke hva. Møtte vel min mann og ga opp;)
    Kjempefin O fra deg:)

  3. Jeg kjenner meg igjen, ja!
    Har mange kokebøker som ikke har vært i bruk, så jeg begynte å samle sammen oppskrifter jeg fant på nettet og i det siste året har jeg kjøpt to store permer hvor jeg putter inn nye ark. En for middager og en for annet – veldig nyttig, og veldig praktisk…M E N jeg har sikkert tusen ark liggende nå som skal organiseres. Jeg har jo ferie, så en skulle tro jeg hadde tid til denslags, men den gang ei…hehe🙂

  4. uhhhh organisering af opstkrifter, ja det er en god ide, men jeg har aldrig nået det. kun mad opskrifter er nogenlunde OK.
    Ha’ en dejlig dag..🙂

Legg igjen en kommentar

