ok.. da er det bestemt

9 August 2010

Denne dagen er den første uten røyk! (Og jeg har enda ikke glefset til noen enda)

Da har jeg bestemt meg for at det ikke blir mer røyking på meg. «Armkroken» slutter også idag. Vi har valgt 2 forskjellige måter å slutte på, men denne gangen er jeg sikker på at vi skal klare det begge to. Jeg har valgt Champixtabelettene, og «Armkroken» klarer det på rein vilje. Motivasjonen er på topp for begge!

Jeg har merket at det har blafret et sug ett par ganger idag, men det har gått veldig fort over. 14 dager har vi brukt til å trappe ned, og det har gått veldig greit. Så igår ble siste røyken tent.

Nå får vi bare drømme om hva vi skal bruke alle pengene som vi sparer. (Det blir faktisk mye når en regner på det)

2 thoughts on “ok.. da er det bestemt

  1. Lykke til vennen! Dette vet jeg du klarer !! 🙂 Går så greit atte !
    Har holdt meg i over 2 år nå. Går kjempegreit. Klart det kan bli litt tøft i begynnelsen, men det går over. Deilig å slippe at «andre» bestemmer over livet ditt.
    Lykke til begge to! Klemmer fra Aud

  2. Skal man klare det så må man ha vilje, vilje til å stå imot..klarer man det så går det se…

    Sluttet selv i 1987, ikke tatt en sig etter det. Hadde ingen nedtrapping, sluttet på dagen. Angrer ikke.

    Og er man to slik som deg og armkroken så hjelper dere hverandre over de «problemstundene» som event kommer..
    Stå på..dette klarer dere !

Legg igjen en kommentar

