Trenger litt magi

What??

Hadde så vidt lagt meg igår kveld da jeg merket at det var vanskelig å snu seg i sengen. Hoften min gjorde vondt! Skikkelig vondt. Sto opp av sengen en tur, og gikk litt rundt i huset, men smerten forsvant ikke!

Idag morges  når jeg sto opp var ikke hoften noe samarbeidsvillig i det hele tatt. Herregud, jeg er kommet i reperasjonsalderen!

One thought on “Trenger litt magi

  1. Velkommen i klubben 🙂 he he.
    Men dersom det passer, så hiv deg i bilen og kom bort til meg. Så tar vi et varmt bad i boblekaret vårt! Nå!
    Aud

Legg igjen en kommentar

