Ordutfordringer

Det liker jeg

Det er ikke bestandig like lett å komme på ett godt innlegg. Da er det kjekt å ha forskjellige utfordringer rundt forbi på nettet. Av og til er det lettere å komme på noe å skrive om når en får ett lite stikkord.  Det finnes mange utfordringer rundt på nettet.

Jeg bryr meg ikke så mye om hvilket språk de er laget av. Men at det lille stikkordet er noe som jeg kan dokumentere med bilder. Elsker å sitte å redigere bilder, og det går fort noen timer foran Pc’en min. (Jeg er jammen glad for at «Armkroken» elsker å sitte foran sin data også.)

Bildene her er laget på DENNE siden.

Legg igjen en kommentar

