Verdien av

Tiden

«Carpe diem quam minimum credula postero», det vil si «Grip dagen, stol så lite som mulig på den neste».

One thought on “Verdien av

  1. Hei ! Koselig innlegg og herlige bilder av soppturen. Nei, eg er ingen mykolog eller soppetar. Det vesle eg et av sopp, kjøper eg på butikken. Ein tidlegare nabo av meg vart så kjempeglad då ho hørte at eg ikkje var nokon sopplukkar (skal det vere ein p- til her ?) for då kunne ho ha alle soppande i heile skogen for seg sjølv sa ho. Og det fekk ho. Men eg har virkelig sans for soppen som han er ute i det fri. Artige og avogtil ganske heslige også !

    Ha en fin kveld vidare og god sopptur !

Legg igjen en kommentar

