Mandagstema

Høstjakt

En jakter hele tiden på et godt motiv å ta bilde av. Jeg tar masse bilder , og har stort sett et eller annet kamera med meg hver dag. Jeg kan godt ta 100 bilder, og det blir bare 1 jeg blir fornøyd med. Noen ganger kan en jo redigere i etterkant, og det synes jeg er kjempegøy å sitte å manipulerer og finne de perfekte farger til bilder. Det  er vel ikke en typisk høstjakt, men en jakt som pågår hele året. Har vært ute på en lang tur igår og fikk tatt mange høstbilder. Her er litt fra jakten min igår.

7 thoughts on “Mandagstema

  1. Her var det mange bra høstbilder! Tar også mange bilder, greit å ha et utvalg, de kommer som regel til sin rett enn eller annen gang, gjerne i en collage. Men mange forblir ubenyttet og som du sier, kanskje bare ett av hunder eg vil bruket.

Legg igjen en kommentar

