ABC runde 3-Y

Y burde være lettere?

Da ser vi mot slutten av denne runden også, og vi er kommet til bokstaven Y.

Jeg har tilbringt de siste dagene i skogen hvor vi har testet grenser. Min Y står for det YTTERSTE. Jeg har testet det absolutt ytterste av hva jeg kan klare tror jeg. Har vært på en spennende utfordring i regi av TeamWorks i Kristiansand.Vi startet onsdags morgen klokken halv ti ut fra Ravnedalen i Kristiansand.

Underveis fikk vi testet kunnskap og testet hva kroppen tåler og hva vi tør å være med på.  Sov ute i skogen, og fikk brukt enda flere krefter dagen derpå. Fikk evaluering etter hver oppgave som vi utførte, noe som vi kan ta med oss inn i hverdagen vår.

Jeg fikk utrolig mye igjen for denne turen, både ømme muskler og masse kunnskap. Men har ytterst positiv erfaring som jeg kan anbefale til alle som får mulighet til å være med på ett ytterst spennende opplegg. Jeg kan desverre ikke gå i detaljer på hva vi gjorde, da vi er flere fra min jobb som skal igjennom ett tilsvarende program.

12 thoughts on “ABC runde 3-Y

  1. Åh! Må ha vært en spennende erfaring!
    Man får testet seg grundig på et slikt opplegg og selv om det kan være hardt blir man kjent med kollegaene på en helt annen måte.

    Ha en fin og avstresset helg🙂

  2. Spännande att få testa sina gränser. Men att sova ute i skogen det vet jag inte om jag skulle våga…🙂
    Fint inlägg.
    Trevlig helg!

  3. Har vært med på lignende.
    Om vinteren på Hardangervidda.
    Finne egnet sted for snehule og så grave og utforme den riktig for å overleve.

    Bra levert Y-innlegg

  4. @Petunia Det var i regi av jobben. Jeg har gått på lederkurs hele denne våren, og dette var endel av kurset.(Derfor har jeg også vært ekstremt dårlig på kommentarer i denne runden av ABC også)

  5. Dette er egentlig veldig viktig å kunne få oppleve.. teste seg selv og finne ut hav en kan tåle. Var det i reg av jobb/kurs/seminar eller av egen nysgjerrighet???
    Jeg leste at det var flere på jobben din som skal, men bare lurte på om du testet det ut først og så var det flere på jobben som også ville – altså på egen fritid..

Legg igjen en kommentar

