En merkelig uke

er gjennomført.

Dette fordi jeg har vært med på spennende ting. Nå sitter jeg hjemme og koser meg med masse levende lys og «mimrer» litt over uken som har gått. Først så heldig å være på tur sammen med Teamworks. Og idag har jeg vært på foredrag med motivatoren Egil Søby. (Han er Olympisk mester i kajakk.) Han er også en av skandinavias beste motivatorer og en ettertraktet foredragsholder. Han er Olympisk mester i kajakk.

Med smil,service,glede,trivsel,latter og aksept kan en snu tankene til å bli positive, og klare alt en har satt seg som mål. Å styrke det mentale i deg selv og bli best på det en er god til. Hjernen skjønner ikke forskjell på fleip eller fakta, så en må lære seg å bruke riktige setninger.

3 timer varte foredraget, og jeg kunne godt ha satt der i flere timer til.

Du finner Egil Søby også på facebook og her og her

Legg igjen en kommentar

