ABC runde 3-Z

Z … nesten på slutten nå

Z er vanskelig, og det finnes ikke Norske ord som begynner på denne bokstaven. Men med frisk mot tar jeg ett kjent ord som som har vært på ABC i hver runde. Vi var i Kristiansand Dyrepark i sommer.  Her finnes jo mange dyr som man ikke finner i skogen. Blandt annet Zebra. Nå er det veldig lenge siden jeg var her sist, så jeg skal si at mye hadde endret seg. Brukte hele dagen inne i dyreparken. Badeland holdt vi oss unna denne gangen.  Her kommer ett knippe med bilder fra ZOO.

14 thoughts on “ABC runde 3-Z

  1. Det er mange år siden jeg var i den dyreparken, må ha vært da jeg var ganske liten på campingferie med mine foreldre! Mye er forandret siden den gang, og det var fint å se bilder derfra igjen🙂

  2. Vilken skön lösning.
    Det är så spännande att se vad som finns när man öppnar sidorna.
    Detta var riktigt härligt
    Fina bilder.
    Kramizzz och mysig helg!!!!!!

  3. Hei, flott z-bidrag og flotte bilder. Av dei villaste dyra er det tigeren som er min store favoritt. Men eg er redd eg ville svime av dersom eg møtte en :))

    Ønsker deg ei riktig god helg:)

Legg igjen en kommentar

