ABC Skandinavia

#3

Denne gangen var valget faktisk veldig lett på bokstaven C. Den 8 august var første dagen min som røykfri, takket være Champix tabelettene.(Det finske navnet synes jeg er artig: Champix med tøfler?)  Uten dem hadde jeg nok ikke klart dette her. Merkelig nok har det gått fantastisk bra. Jeg tør enda ikke slutte helt med tabelettene, da er jeg stygt redd for at jeg mister kontrollen. Jeg savner «kosen» men ikke røyken! Hedigvis har jeg fått ny resept av legen min. Jeg har gått ned fra 2 til 1 tabelett om dagen, og det går veldig greit.

For min del har det ikke bare vært tabelettene, men også viljen og motivasjonen til å slutte med å være så avhengig. Merker godt på lommeboken at en ikke kjøper røyk lenger 🙂 Og det er bra!

Jeg rekker ikke å kommentere så mye akkurat nå. Studenten er hjemme for noen dager, og da skal mor varte henne skikkelig opp. Ha en riktig god helg alle sammen.

11 thoughts on “ABC Skandinavia

  1. FLOT, at du er holdt op med at ryge.
    Det er svært, men det kan lade sig gøre. Jeg stoppede for fire år siden uden at bruge plastre, tabletter eller andet – men du har ret i, at det er det at have viljen, der er det altafgørende 🙂
    God ABC-weekend til studenten og dig 🙂

  2. Da har du sannelig vært flink! Så bra!
    Nei, nå må du bare kose deg sammen med studenten og ikke tenke på kommentarer! Skulle bare mangle! God helg, og kos deg masse! -Margit-

Legg igjen en kommentar

