Ribbelukt og kongerøkelse

1. søndag i advent

Nå er kongerøkelsen funnet frem igjen, og det lukter deilig i hele huset.

Jeg har laget julekransen, og holder på å male store pepperkaker og sukkerstenger som vi skal pynte bua vår med. Julelysene er på plass både i vinduskarmen og på utsiden, akkurat som det skal være. Det snør små krystaller ute, men det er så mye vind at det blåser bort omtrent med en gang. Jeg ønsker meg litt snø nå,slik at deet blir lyst å fint ute. Det hadde blitt så koselig nå i adventstiden. Nå steker  vi ribbe, som selvfølgelig er langstekt. Og nå sitter jeg her og gleder meg så til middag. jo, det er deilig med søndager…

One thought on “Ribbelukt og kongerøkelse

Legg igjen en kommentar

