Vinteren er her

Snø og fugler

Det er kommet ganske mye snø igår og inatt. Det er så nydelig ute. Jeg håper at det holder seg kaldt en god stund nå, slik at snøen blir liggende. Har ikke så lyst til at det blir sludd og slaps nå. Jeg synes det er så friskt og deilig ute nå.

Fuglene koser seg med maten jeg lagde til dem. Så nå er det på tide og lage en ny runde med mat til dem.

Her blir det trangt om plassen, best å holde seg godt fast.

Meisene storkoser seg

Det er mange forskjellige fugler som er å spiser på foringstasjonene mine. Idag hadde jeg storfint besøk.

Litt vanskelig å komme inn på denne karen

One thought on “Vinteren er her

  1. fantastiske bilder!! jeg har også hakkespett på fuglematholderne mine – utrolig koselig å se på når de kommer og hogger innpå 🙂

Legg igjen en kommentar

