ABC Skandinavia

#10

Vi er allerede kommet til J i denne runden. Du verden tiden går fort! Jeg har, som dere har merket, ikke kommentert så mange innlegg i denne runden . Jeg vil heller bruke litt av fritiden min (ikke  mye fritid her i gården) på å skrive og ta bilder til bloggen min. Men selvfølgelig følge opp de som kommenterer her, og jeg skal prøve å være innom de fleste i denne runden på ABC’en.

Min J denne gangen er for Januar som vi er inne i nå. I følge værtegnene mine, skal vi her i sør få 13 snefall til denne vinteren. I morgen er det meldt masse snø imorgen. Vi har allerede fått mye snø her nede. Det blir nå spennende å se når jeg våkner. Idag har dagen vært strålende. Jeg har hatt meg en tur til Kristiansand idag, og på hjemveien fikk jeg stoppet og tatt endel bilder.

Det var så nydelig, med trærne tunge av snø, rimfrost på vannet og nydelig sol. Januar synes jeg er en herlig måned, og jeg nyter den kalde klare luften, snøen som faller og roen

2 thoughts on “ABC Skandinavia

Legg igjen en kommentar

