Lette løsninger

I den siste tiden har det blitt mange lettvinne løsninger. Både hjemme og her på bloggen. Det har vært nok å henge fingrene i kan man si. Nå tenkte jeg at huset skulle få en skikkelig omgang med grønnsepe og vann. Rydde litt i skuffer og skap. Så skal jeg begynne å skrive litt mer her på bloggen igjen. Det har vært lett og «bare» slenge seg med på utfordring med bilde og noen få ord. Men det vil jeg prøve å endre litt på.

Før jul oppdaget jeg en kul, og den måtte sjekkes ut. Det ble noen uker som jeg gikk å tenkte litt for mye. I julen fikk først jeg influensa, så fulgte min mann godt etter. I julen hadde vi også besøk av en nyoperert svigermor som humpet rundt på krykker.  Første fredagen etter jul, var jeg på sykehuset i Kristiansand og sjekket kulen. Heldigvis viste det seg at det måtte ha vært en vannsyste, som hadde tømt seg selv.Tirsdagen den påfølgende uke, ble min datter operert i nesen her i Arendal. 1 time etter hun kom ut fra sykehuset, begynte hun å blø slik at vi måtte kjøre til Kristiansand (Der er øre/nese/hals avdelingen), der hun ble lagt inn. Da måtte vi være litt barnevakt, slik at de fikk ting til å gå rundt.

 

Nå har ting roet seg ned rundt meg igjen, og det er deilig. Nå skal det NYTES!

 

Legg igjen en kommentar

