Tirsdag lager vi Dukkehus

Idag har jeg skrudd sammen dukkehus. Neida det er ikke jeg som skal leke med det! Men det skal stå her hjemme sånn at Angel har noe å leke med her når hun er på besøk.

Det er litt forskjell på Lundby dukkehuset som jeg hadde som liten, og det som er kjøpt i 2011. Det jeg hadde var alt lagd i tre. Her er det kommet endel plast i tillegg, og fargene er blitt forandret. Mamma ga bort dukkehuset mitt, og det er litt synd. Men det var andre barn i familen som fikk det.

Jeg hadde mange møbler og elektrisk lys i huset. Jeg fant to stoler som var igjen fra min barndom, gjemt bort blant mine gamle ting. Nå er de plassert i det nye dukkehuset. Så får vi se om de overlever en generasjon til.

2 thoughts on “Tirsdag lager vi Dukkehus

Legg igjen en kommentar

