Godt vær og god mat, kan ikke ønske meg mer

Idag har vi kost oss. Ikke noen plikter, ingen som forventet å bli underholdt av oss. Etter en god frokost og kaffekoppen tok vi turen ned til byen, bare for å tuste rundt uten mål og mening. Måtte bare handle litt brød og noen ingredienser til middagen imorgen. Og selvfølgelig levere lottoen.(I dag vinner vi sikkert)

Når vi kom hjem, var det på med turskoene og ut for at Pjusken skulle få seg en god tur, og vi fikk nyte mer av det nydelige været.  Det er nesten påskesol ute! Det gjør noe med humøret🙂

Når vi kom hjem kokte vi en god kanne kaffe, fyrte opp i ovnen. Min bedre halvdel lagde en deilig middag til oss, som akkurat er fortært. Til dessert er det appelsin, som jeg sitter å koser med med mens jeg skriver.

Imorgen har han tenkt å lage oss omelett til frokost. Mmm sier jeg bare.

Legg igjen en kommentar

