Migrene er noe drit

Idag var det fjerde dagen med migrene. Heldigvis merker jeg at det er i anmarsj. Jeg får problemer med å lese bokstavene, og så begynner det å flimre skikkelig. Etterpå kommer hodepinen. Idag var det bare en halvtime med flimring, for jeg fikk tatt en tabelett så tidlig. Da blir jeg bare litt tung i hodet etterpå. Så når jeg kom hjem fra jobb tvang jeg meg en liten tur ut for å få frisk luft. Det hjalp godt!  Senere ikveld fikk jeg så koselig besøk av Angel og hennes mor. Vi hadde deilig fersk kjøttsuppe- løksaus, som jeg lagde igår. Det var bare helt nydelig, det er så utrolig lenge siden jeg har hatt løksaus. Nå har besøket reist, så nå er det sofakos for resten av dagen.

Legg igjen en kommentar

