ABC Skandinavia

Stresset jeg??

Har vært endel på farten nå. Det begynte med møte på torsdag og fredag i Langesund. Dette hadde vi på det ærverdige Langesund Bad, bygget i 1898. Denne plassen ble brukt som datidens spa. Nydelig gammel plass, og vel verd ett besøk.

På fredagen gikk turen videre inn til Oslo. Min mann pendler til Oslo, og det var det like greit at jeg kjørte inn til  han, i og med vi skulle i 30 års dag i Drammen på lørdagen.

 

På lørdagen var vi innom Gulskogen kjøpesenter i Drammen. 125 butikker å boltre seg på. *GLEDE*

Videre gikk turen til Modum og Åmot, hvor festen skulle være. Takk for en koselig fest Cecilie! Her overnattet vi på et koselig pensjonat. Kongsfoss Pensjonat ligger rett ved Blaafargeverket, dette fikk vi desverre ikke tid til å besøke denne gangen.

Søndagen gikk turen tilbake til Oslo, jeg synes det var for tidlig å reise hjem klokken 12.  Så vi koste oss i leiligheten og hadde tv’en på slik at vi fikk med oss 5 mila. Herlig med en litt sløv søndag, før jeg la turen videre mot sør og heimen.

Når jeg kom hjem viste det seg at katten hadde vært uheldig inne (Hadde «barnevakt» til dyrene mens jeg var borte). Det luktet ikke blomster når jeg kom hjem, det er helt sikkert. (Hannkatt) Så mandagen og tirsdagen gikk med til å «skrubbe» huset reint igjen.

Onsdagen feiret vi 24 års dagen til min eldste, med kaffe og kake og masse kos.  (Gratulerer så mye Jeanette) Hele 24 år er hun blitt. Tiden går så altfor fort.Hun er så flink til å samle familien.

Men synes enda at det luktet i huset. Så i 1 uke nå etter jeg kom hjem har jeg vasket. Nå lukter huset deilig, og jeg vet at det er reint i kroker og krinkler. Det er nå deilig, belønnet meg selv med noen nye blomster. Neste uke håper jeg ikke at noe uforutsett skjer. Nå vil jeg bare ha sommer og SOL.

Legg igjen en kommentar

