De små tingene

Helgen har vi brukt til å bare gjøre koselige ting.

Lørdagen hadde vi bestemt oss for å reise en liten tur til Ikea. Jeg skulle ha en bildelist til bokstavene mine. Selvfølgelig ble det lagt litt annet i kurven, men det tok ikke helt av. Det er fordelen med å ha Ikea bare ett hopp og ett lakk unna.

På hjemveien ville jeg innom Grimstad for å handle litt på det nye Apotek1 som åpnet i Storgaten. Torsdag, fredag og lørdaghadde de 50 % på alt som ikke var medisin. Det vil si at jeg fikk kjøpt meg A-Creme, som er blitt kremen over alle kremer, samt deo, rensekrem og litt annet. Når vi kom hjem, begynte vi å gjøre litt vårklart på utsiden. Hagemøblene fikk vasket seg, og vi fikk ryddet og brent ting som hopet seg opp igjennom vintermånedene. Kaffen ble selvsagt nytt på utsiden. Vi var ute helt til solen gikk ned.

Idag fikk jeg en deilig start på dagen. Min kjære lagde en overraskende frokost til meg. Deilig omelett, som ikke bare var deilig, men utformingen var spesiell. LYKKE🙂 Vi var ikke fullt så heldig med været idag, tåken kom sigende innover på formiddagen. Vi var ute å gikk tur og jeg fikk tatt bilde av alle de fine gåsungene, våren er i rute virker det som. Min bedre halvdel måtte desverre reise litt tidligere enn planlagt, noe som gjør at jeg får tid til å blogge litt. Nå er det tid for litt TV før senga står å venter.

One thought on “De små tingene

  1. Utedag er kjekt, særlig om man får gjort noe som er vettugt slik som forberedelser til utesesongen på terasse/veranda…
    Ha ei fin uke🙂

Legg igjen en kommentar

