Foredrag med Dag Otto Lauritzen

I kveld har jeg kost meg på foredrag med Dag Otto Lauritzen.

Trenger du litt ekstra motivasjon og inspirasjon i en travel hverdag.?

Alt er mulig! Det umulige tar bare litt lenger tid, sier Dag Otto Lauritzen i sitt foredrag om hvordan man kan ta tak i seg selv og sine omgivelser når man vil nå nye mål og prestere noe ekstra. Han snakker av erfaring. Som sykkelrytter vant han store triumfer, men møtte også motbakke i dobbelt forstand..

 

Hvordan reiser man seg etter skuffelser? Oppskriften er like enkel som den er vanskelig-

Fokus og Vilje er nøkkelen.

Motbakker møter vi alle, både når vi trener for å komme i bedre form, skal gjennomføre

Prosjekter eller oppnå bedre resultater på jobben eller i privatlivet. Uansett hvilket forhold du har til sykling, kan Dag Otto lære deg og dine medarbeidere mye om betydningen av å sette seg mål, konsentrere seg, og finne vilje og motivasjon til å gjennomføre og nå målene.

Dette var invitasjonen, og den holder det den lover. Han er artig forteller og vi fikk brukt lattermusklene masse. Nå håper jeg bare at jeg har tatt til meg noe av det han snakket om.

Legg igjen en kommentar

