Smått og godt

Det har ikke vært mange ord fra meg her på bloggen i det siste. Men endelig her er jeg igjen.Jeg har hatt god tid til å rusle rundt i hagen og virkelig sett alle blomstene, luktet på all de gode duftene som de brer rundt seg. Rosene blomstrer  i all sin prakt.

 Lavendelen holder lusen unna rosene, og lyser så blått mellom det rosa. Og et must i min hage er haveormslangeblomsten.Og krukker og potter er fylt med de vanligste blomster i alle farger

Den 17/6 var jeg på sykkeltur til Skagen. Den endte ikke opp i Skagen, men på sykehus i Hjørring. Kort fortalt endte jeg i ett tre, og dermed gikk det en ganske god flenge i ansiktet mitt, og tenner ble ødelagt. Det som skulle ha vært en hyggelig tur, ble ikke noe hyggelig i det hele tatt. Jeg merket ikke noe til smerten med en gang, for jeg besvimte. Trodde først at jeg hadde «bare» ødelagt tennene, men blod som dryppet ned på underlaget, kom fra ansiktet.Heldigvis skjedde ulykken nærme hovedvei, og ikke langt inne på sykkelstiene i skogen. De andre i gruppen min fikk meg ut til hovedveien og inn i følgebilen. Dernest fulgte en time i ambulanse før jeg ankom sykehuset. Der var det noen flinke leger som «broderte» sårene riktig så bra. Men jeg fikk beskjed om å avbryte turen og komme meg hjem igjen til Norge ved første anledning. Så lørdagen returnerte jeg til Norge og det bar rett til tannlege og legevakt. Har vært sykemeldt i tre uker nå, men skal prøve meg litt på jobb igjen til mandagen.

One thought on “Smått og godt

Legg igjen en kommentar

