annus horribilis

Det har hverken blitt så mye skriverier og kommentarskriving fra meg her på bloggen og rundt på andre blogger. Før  var jeg ganske så flink til å kommentere rundt på de forskjelliger bloggene (for å skryte litt). Nå blir det at jeg har lest innlegg og ikke kommentert. Jeg er så glad for alle kommentarer jeg får og takker ærbødigst for det. Og dere andre synes det sikkert er koselig at det kommenteres og gis tilbakemelding på innleggene deres. Det beklager jeg så mye at jeg ikke har vært flink til.

Mitt 2011 har vært  annus horribilis (horrible year», eller alternativt, «year of horrors) . Det hele begynte i overgangen til 2011. Jeg oppdaget en stor kul i brystet. Og det tok endel grufull tid hvor jeg tenkte mine tanker på hvor alvorlig dette kunne være. Jeg har en mor (Min mor er idag helt frisk ) som har fjernet det ene brystet på grunn av brystkreft,så jeg var urolig. Men heldigvis etter endel undersøkelser, viste det seg å være helt ufarlig.  Min ene datter har også vært syk, og de kunne ikke finne ut hva det har vært, men endelig etter ett halvt år har legen funnet ut hva hun har vært plaget med, og nå går det heldigvis mye bedre med henne. Men mine tanker og bekymringer har vært der også.

Så i midten av juni ødela jeg ansiktet ganske godt i en sykkelvelt. Det har tatt sin tid å bli bedre, og jeg holder enda på å fikse tennene. Nå sitter jeg her og har fått skikkelig bronkitt, Bronkyl håper jeg å bli redningen denne gangen……Du kan si det ene har avøst det andre.

Men alt går over til jul har jeg hørt, og med litt godt humør på kjøpet satser jeg på at nu går alt bare oppover.

3 thoughts on “annus horribilis

  1. Det har sandelig været et annus horribilis for dig.
    Det glæder mig på dine vegne, at det nu ser lidt lysere ud igen, og jeg håber, at alt vil være helt normalt; at dit ansigt er blevet pænt igen og at alle er helt raske til jul🙂
    Medfølende tanker her fra Danmark.

  2. Huffda! Dette var mye på en gang, ikke rart du har vært fraværende! Ønsker for deg at alt blir bedre nå!
    For din datter også! Nydelig rose! God bedring med alt! Klem! -Margit-

Legg igjen en kommentar

