Medisterkaker, nellik-appelsin og kongerøykelse

Ikveld har jeg fått stekt opp medisterkaker, totalt 70 stk. Oppskift er min farmors, den voktes som gull. (Men alle går ikke ned til frysen.) Har du sett, det var noen som måtte prøvesmake også. 60 stk blir i frysen i påvente av at de skal ligge å kose seg i ribbefett julaften. Mmmmmmm gleder meg allerede.

Mens jeg stekte kakene, hørte jeg på julemusikk, hadde lys og kongerøykelse på bordet. Appelsin ble spiddet med nellikspiker. Lukter bare helt nydelig her nå, tror nesten at jeg kan få litt julestemning ……. Men jeg mangler SNØ. Håper det kommer ett lite hvitt lag før jul i hvertfall.

Legg igjen en kommentar

