Heklenålen har «tatt» meg

Jeg har kost meg med håndarbeid den siste tiden. Har fått så utrolig mange ideer på Pinterest, og har bare lyst til å sterte det ene prosjektet etter det andre. Så den siste tiden har det blitt heklet ett babyteppe, en kurv. Her skal jeg bare kle den med litt stoff, en prinsessekrone, heklet etter bilde, og så måtte telefonen min få ett lite trekk. Det minste fotoapparatet måtte også få nytt trekk, men der måtte jeg få hjelp av symaskinen. Bloggen har fått litt hvile i det siste.

 

 

One thought on “Heklenålen har «tatt» meg

Legg igjen en kommentar

