Migrene

Nå har jeg hatt flere dager med migrene igjen. Trodde det skulle være over idag, men måtte til med tabelett igjen. Hodepinen min begynner ofte med synsforstyrrelser (Auraer er ofte visuelle forstyrrelser som blinde flekker og lysglimt) etterfulgt av  pulserende eller bankende smerter som kan vare i timer . Hjernen kjennes ut som den er festet med gummistrikk etterpå. Migrene min er ofte ledsaget av kvalme, lysfølsomhet og følsomhet for støy. Igår måtte jeg krype til korset å legge meg på dagen, noe jeg ikke pleier å gjøre. Håper at det går over snart.

 

One thought on “Migrene

  1. Huff så kjedelig, og det er sikkert kjempe vondt. Håper det går over snart:O) I dag har jeg meldt meg på nettkurs i foto, gleder meg til å begynne:O) Det var videokurs over nettet, det blir spennende å se, håper det er verdt pengene;O) Klem

Legg igjen en kommentar

