Neimen det er helt sant

Det er ikke mye aktivitet her inne hos meg for tiden.

Ja det er helt sant, og jeg er smertelig klar over det. Blogglysten har forsvunnet på veien, mellom hagearbeid, flytting for vår eldste datter,en annen datter som har krevd litt oppmerksomhet fra min side, og mens jeg venter på mitt andre barnebarn. Når kvelden kommer er det så deilig å bare sige ned i en stol, med tv og hekletøy.

Her heklet litt forskjellig i det siste. Glemt å ta bilde av noe av det med her er de siste prosjektene mine.

Veske til snuppa. Mangler bare noen værhår og øyne

Babyteppe til den nye lille som er ventet en av dagene

Ullteppe til mor

Aller helst vil jeg gjerne rekke ALT , men det har jeg innsett at jeg ikke er superwoman.

One thought on “Neimen det er helt sant

  1. Hei Kirsten! Det er merkelig med det, men det er ikke mange som er superwoman. Det kan bare se sånn ut på noen. Jeg trodde jeg var ganske så tøff, men der tok jeg feil…
    Kjempeflotte ting du har heklet, heldige de små som skal få dette.
    Jeg har fått strikke dilla.
    Nå holder jeg på med tredje sofateppe og strikker for livet, mens jeg planlegger neste.
    Det blir ikke så mye fotografering som jeg skulle ønske, har ikke helt ånden der, men jeg lurer meg selv ut av og til. Og det hjelper litt.
    Håper vi ser deg snart. Kos deg med det du gjør, klem

Legg igjen en kommentar

