Himmelsk

#118

Godt nyttår til dere. Jeg har hatt en veldig lang pause med mange ting, ikke bare bloggen, men også mange andre ting. Men jeg har riktig trengt det, og det har gjort godt. Jeg kommer til å ta det litt med ro fremover, men har bestemt meg for å fotografere mer, og skrive mer på bloggen. Alt er bedre enn ingenting.

natur natur1

Vi har hatt skikkelig julevær her i sør. Hvit jul, men også dager med mildvær, kontrastene har vært her, men skulle nå ønske at vi hadde hatt kaldt vintervær slik at skiene kunne ha blitt brukt.

himmelsk

 

8 thoughts on “Himmelsk

  1. Hei på deg! Godt å se deg her :O) Du er ikke alene om ikke ha hatt ork til noe, tror vi er ganske mange. Men nå vil jeg begynne å gjøre noe igjen:O) Nydelige bilder du har tatt, flott himmel. Kanskje vi sees snart. Ha en fin helg, klem

Legg igjen en kommentar

