Joda, det går bra

Jeg holder meg fremdeles uten røyk, og jeg er så kry over det. Siden oktober 2012 har jeg vært uten røyk. I begynnelsen brukte jeg Champix, men redusert dose. Jeg ble så fryktelig kvalm av tablettene. Røykeslutten ble også hjulpet av en skikkelig halsvondt som jeg fikk. Trodde først at det var snusen som gjorde at jeg fikk så vondt i halsen av. Men nå i etterkant tror jeg at jeg bare fikk en skikkelig gammeldags influensa- Brukte i tillegg litt snus i begynnelsen (noe jeg ikke liker i det hele tatt), så det kuttet jeg ganske fort igjen. Det er jo ikke nødvendig å få en ny uvane heller.

DSC_5312

Men du verden å mye rart kroppen gjør mot en, når en legger bort røyken. Man har vært igjennom abstinenser, svettetokter, sår hals og mye mer. Men jeg regner med at ting går seg til etterhvert.

Legg igjen en kommentar

